.

.

کشکول آرزوها٢:فوشیا بنفش

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ق.ظ

اووووم...

واقعیت اینکه امروز اختاپوس جان اومدن منزل ما تا کارهای باقیمانده ش رو انجام بده و اگرفرصت شد بریم و یه گشتی هم بزنیم.من مشغول بافت تابلو فرش خونمون شدم و همسری مشغول انجام کارهاش...

دم دمای افطار زدیم بیرون تا دل گرفته من باز شه، کجا بریم کجا نریم، سر از گل فروشی زعیم دراوردیم.به اقای همسر گفتم که رفتیم خونمون باید یا کلی گلدون بخریم یا یدونه تربچه داشته باشیم، انتخاب با خودته...از طرح گلدون استقبال شد.

بنجامین گنده و فوشیای پرگل بنفش با گلدونای سبز و سه عدد بامبو رو نشون کردیم تا ایشالا همین زودی ها بخریمش.


فوشیا


حجم پول مورد نیاز نسبت به شرایط فعلی:۱/۱۰

حجم زمان مورد نیاز نسبت به شرایط فعلی:٧/١٠

دارنده آرزو: ماه بانو(البته گلدونای سبز برای اختاپوس جانمه)

شعار:اختاپوس جانم من از این گلدونااااا میخوام هاااا!! یا گلدون یا تربچه😊

fun facts:

هیچ وقت از یک اختاپوس نخواهید تا میزان رشد یک گیاه را نشانتان دهد.با واحدهای اندازه گیری شگفتی مواجه می شوید.


  • ماه بانو

نظرات  (۱)

واحد اندازه گیریم توی حلق انجمن مهندسین مکانیک آمریکا. ثبت شده قراره به عنوان یک واحد متریک اضافه بشه به کتاب درسیا. چی چی اندیشیده ای با خود؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی