.

.

سکوت صدادار...

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ب.ظ
حتما براتون پیش اومده که مدتی رو دارین فکر میکنین اما وقتی به خودتون میاین در واقع به هیچ چیزی فکر نمیکردین.یک سکوت ممتد صدادار شما رو به خودتون میاره!
این چند روز من زیاد دچارش شدم...دلتنگ همه ی دلخوشی های خیلییی خیلللییییییی کوچیک در ظاهرم شدم که خیلیییییییییب بزرگ بودن...
امشب اولین شب قدری هست که بعد از شناختن خودم، جوشن نمیخونم، زیارت عاشورا نمیخونم و قران به سر نمیگیرم!!!اما خدایا تو حواست به همه دلخوشی های کوچیک و بزرگ من باشه، حواست پی مامان و بابام و همسری جانم باشه.میدونی که کل رنگ زندگی من این سه موجودن... حواست پی همه ادمای مهم زندگیم باشه لطفا.....
نمیدونم....کلی حرف و عنوان اوی ذهنم بود که به محض دست به وبلاگ شدن فراموششون کردم.
  • ماه بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی